خرید عمده ارزن در تهران

خرید عمده ارزن در تهران

خرید عمده ارزن در تهران از دغدغه ها و مسائلی می باشد که افرادی که در مشاغل مرتبط با نگهداری پرندگان فعالیت می کنند، با آن مواجه می باشند. افراد بنا به دلایل مختلفی، مثل علاقه به حیوانات و یا به جهت پرورش و کسب در آمد از آن ها دست به نگهداری برخی پرندگان، مثل کبوتر، مرغ، بوقلمون، طوطی و … می زنند، این افراد برای این که از حیوان به بهترین شکل مراقبت کنند و از‌ پرندگان پرورشی شان بیشترین بهره وری را ببرند، از مواد مختلفی برای تغذیه پرنده آن ها استفاده می کنند که یکی از آن ها خرید ارزن می باشد. در صورتی که چه به دلایل تجاری و چه به دلایل دیگر از پرندگان نگهداری می کنید و یا اگر که مسائل مرتبط با نگهداری و تغذیه حیوانات برایتان جذابیت دارد، مقاله خرید عمده ارزن در تهران برایتان مفید و جالب خواهد بود. با کیمیازرین همراه باشید.

ارزن چیست؟

خرید عمده ارزن

خرید عمده ارزن در تهران

پیش از پرداختن به مسائلی مثل خرید عمده ارزن در تهران و… بهتر است که کمی با ارزن آشنا شویم. ارزن یکی از محصولات دامی است که در دسته غلات قرار می گیرد. ازن غله ای است که دانه های آن شکل کروی دارند. جوانه ارزن اندازه نسبتا بزرگی دارد و یک غله دانه بزرگ محسوب می گردد. دانه های ارزن می توانند به رنگ های مختلفی مثل قهوه ای، زرد یا سفید باشند. ارزن شبیه گیاه گاورس است و همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، برای تغذیه پرندگان مورد استفاده قرار می گیرد. خواص ارزن یکی از ویژگی ها ارزن ها هستند که باعث می شوند ارزن برای تغذیه حیوانات و حتی استفاده انسان ها مناسب باشد، به طوری که در برخی از کشور های جهان، ارزن را درست به مانند برنج می پزند و آن را میل می کنند. بخاطر ساختار و نوع ماتریکس پروتئین نشاسته ای که ارزن دارد، ممکن است زیر نور کدر، شفاف، یا نیمه شفاف باشد. یکی دیگر از خواص ارزن هم، وجود آهن در آن می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید گندم برای مرغ تخمگذار

انواع ارزن

ارزن گیاهی است که که حدود نصف زمانی که برای رشد و آماده کشت شدن برنج و گندم زمان لازم است، به زمان برای رشد نیاز دارد و در حال حاضر هم در رتبه ششم از میان با ارزش ترین و پر استفاده ترین غلات جهان قرار دارد. انواع ارزن در بیش از بیست نوع مختلف وجود دارند که برخی از آن ها از دیگران رایج تر می باشند. شناخت خواص ارزن ها و خرید عمده ارزن در تهران یا هر شهر دیگری بدون شناخت این انواع امکان پذیر نمی باشد، از همین رو برخی از ارزن ها در قسمت پایینی معرفی شده اند.

ارزن مرواریدی: ارزن مرواریدی که عمدتا در دشت های ساحلی جنوب شرقی آمریکا و شبه قاره هند و آفریقا رشد می کند، در رنگ های آبی، سفید، بنفش و.. وجود دارد . این ارزن حدود هشت برابر برنج حاوی آهن می باشد. از ارزن مروارید برای تهیه، کلوچه، بیسکوییت و نان هم استفاده می شود.

ارزن انگشتی: یکی از انواع ارزن که شما در زمان خرید ارزن عمده در تهران یا سایر شهر ها می توانید آن را تهیه کنید، ارزن انگشتی می باشد. خواص ارزن انگشتی بسیار زیاد می باشد و برای افراد مبتلا به بیماری هایی مثل کلسترول بالا و دیابت بسیار مناسب می باشد.

ارزن بارناید: ارزن بارناید از دیگر ارزن های پرطرفدار است که شما می توانید در زمان خرید عمده ارزن در تهران آن را تهیه نمایید و در رنگ های سفید و زرد رشد می کند. ارزن بارناید ارزن بومی مناطق گرمسیری آسیا مثل اندونزی می باشد.

ارزن دم روباهی: ارزن دم روباهی در رنگ های نارنجی، سیاه، قهوه ای، زرد کم رنگ و… یافت می شود و از ارزن های بومی جنوب آسیا می باشد و می تواند با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارد به عنوان جانشین برنج مورد استفاده قرار بگیرد.

خواص ارزن

خرید عمده ارزن در تهران

خرید عمده ارزن در تهران

ارزن از گیاهانی است که بیشتر به این شکل جا افتاده است که برای تغذیه حیوانات و به خصوص پرندگان مختلف مناسب تر است تا انسان. این طرز فکر هم درست است هم غلط. زیرا خواص ارزن بسیار زیاد می باشند و خرید عمده ارزن در تهران یا هر جای دنیا برای حیوانات گیاهخوار مثل پرندگان کاری مفید و هوشمندانه می باشد. اما این بدان معنا نیست که ارزن برای انسان مناسب نیست. این خواص برای انسان هم مناسب هستند، به گونه ای که در قسمت های مختلفی از جهان از ارزن برای تغذیه انسان ها استفاده می شود و با آن ها غذا های مختلفی پخته می شود. از خاصیت های انواع ارزن می توان به ۱۵ درصد پروتئین، ویتامین آ، مواد معدنی مثل آهن، منیزیم، کلسیم، روی، فسفر و…، آمینواسید های مختلف، فیتوکمیکال هایی مثل اسید فیتیک، ویتامین های ب کمپلکس و… اشار کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: مزایا و معایب سیلاژ یونجه

خرید عمده ارزن در تهران

همان گونه که پیش تر هم راجع به آن صحبت شد، ارزن گیاهی است که خاصیت های فراوانی دارد و برای انسان و به خصوص حیوانات گیاهخوار بسیار مناسب می باشد. گروهی از حیوانات گیاه خوار که برای تغذیه آن ها از ارزن استفاده می شود، پرندگان می باشند. بخاطر خاصیت و ویژگی های ارزن برای پرندگان، کسانی که چه با اهداف تجاری و چه از روی عشق و علاقه از پرندگان نگهداری می کنند، اقدام به خرید عمده ارزن در تهران یا سایر شهر ها می کنند. خرید عمده ارزن در تهران برای کسانی که از پرندگان نگهداری می کنند، به خصوص آن هایی که با اهداف تجاری، از پرندگان نگهداری می کنند بسیار مناسب می باشد و باعث صرفه جویی در هزینه ها و افزایش بهره وری پرندگان شان می شود.

در صورتی که شما هم دارای مرکز پرورش نوعی خاص از پرندگان مثل مرغ، خروس، بوقلمون، شترمرغ یا … هستید، و یا اگر که از پرندگان از روی عشق و علاقه نگهداری می کنید و به فکر خرید عمده ارزن در تهران یا سایر شهر ها برای پرندگان خود هستید، به شما توصیه می گردد که حتما سری به سایت کیمیازرین بزنید. کیمیا زرین از مراکز معتبر فروش و عرضه محصولات دامی مثل انواع ارزن ها می باشد و آماده است که محصولات دامی موردنظرتان را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما و پرنده تان فراهم کند. جهت خرید عمده تمامی محصولات دامی می توانید به فروشگاه محصولات دامی کیمیازرین مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *