خرید ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای

با بررسی قیمت و خرید ذرت علوفه ای در خدمت شما هستیم. همانطور که می دانید کشت ذرت علوفه ای در مناطقی با آب و هوای گرم و معتدل انجام می گردد. ذرت در آمریکای جنوبی کشف شد و به سرعت مورد استقبال دیگر کشورها قرار گرفت. امروزه از ذرت علوفه ای به عنوان یک وعده غذایی غنی برای دام و طیور استفاده می شود. ذرت تنها مورد مصرف دام نیست و نوعی دیگر از آن نیز انسان ها مصرف می کنند. اگر سری به میزان تولید ذرت بیندازید متوجه می شوید که پس از میزان تولید گندم در دنیا، بیشترین تولید مربوط به ذرت می باشد که در مصارف صنعتی و دارویی کاربرد بسیار زیادی دارد. ذرت دامی به دو صورت ذرت علوفه ای و دانه ای وجود دارد که از ذرت دانه ای برای خوراک طیور و از ذرت علوفه ای برای مصرف دام استفاده می شود. برای بررسی قیمت و خرید ذرت علوفه ای می توانید با مجموعه کیمیا زرین در ارتباط باشید.

امروزه خوراک دام افزایش چشم گیری داشته است که نشان از افزایش استفاده از این محصول را دارد. افزایش قیمت خوراک دام تاثیر زیادی بر افزایش قیمت سایر فراورده های حاصل از آن می گذارد. به همین دلیل خرید ذرت علوفه ای می تواند برای ایجاد تعادل قیمت فراورده های حاصل از دام بسیار مفید باشد. برای خرید ذرت علوفه ای با قیمت مناسب می توانید از مجموعه کیمیا زرین این محصول را خریداری کنید. این محصول با قیمت مناسب در اختیار دامداران قرار داده می شود تا بتوانند از آن به عنوان یک منبع غذایی کامل برای خوراک دام و طیور استفاده کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید گندم دامی

خرید ذرت علوفه ای

ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای

ذرت علوفه ای نسبت به دیگر منابع غذایی و علوفه ها دارای کیفیت مطلوب تری می باشد و قیمت مناسب تری نیز دارد. این محصول برای دام بسیار خوش خوراک است به همین دلیل خرید ذرت علوفه ای در سال های اخیر بسیار رواج یافته است. خرید ذرت علوفه ای به دلیل هضم بهتر آن توسط دام، برای دامپروران بسیار مناسب تر اس و باعث می شود مواد پروتئینی، معدنی و کالری مورد نیاز آن ها تامین شود. این محصول انرژی مورد نیاز دام را تا حد یونجه تامین می کند و به همین دلیل برای گاو شیرده و یا گوشتی و همچنین گوسفندان جهت پروار کردن بسیار مناسب می باشد. قیمت ذرت علوفه ای ارزان تر از کاه می باشد و باعث ترغیب دامپروران به افزایش خرید ذرت علوفه ای شده است.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید میتونین

نگهداری و انبار کردن ذرت علوفه ای نیاز به مراقبت های ویژه دارد به همین دلیل افراد ترجیح می دهند که به مقدار نیاز آن را از افراد متخصص در این زمینه خریداری کنند. همچنین خرید ذرت علوفه ای باعث می شود دام تغذیه مناسب تری داشته باشد و به این ترتیب برای دامداران نیز بسیار سودمند است. قیمت خوراک دام روزانه در حال افزایش است و به همین دلیل دامداران ترجیح می دهند محصولی را خریداری کنند که در عین مقوی بودن هزینه زیادی نیز نداشته باشد. خرید ذرت علوفه ای جزء آن دسته خوراک دام است که یک جیره غذایی کامل محسوب می شود و در فصول گرم سال کاملا در دسترس است ولی با ورود به فصول سرد مانند پاییز و زمستان نیز می توان از ذرت علوفه ای سیلو شده استفاده کرد.

 قیمت ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای

هر محصولی با توجه به کیفیت آن دارای قیمت های متنوعی می باشد. هرچقدر ذرت علوفه ای کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر است. طبیعتا در صورتی که در تناژ بالا خریداری شود این محصول هزینه کمتری برای دامدار دارد. از دیگر عواملی که به طور مستقیم بر قیمت ذرت علوفه ای تاثیرگذار است می توان به میزان سطح زیر کشت و تولید ذرت در آن سال اشاره داشت. همچنین نرخ ارز نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت ذرت علوفه ای دارد. در سال های گذشته ایران با کمبود نهادهای دامی روبرو شده سات و به همین دلیل برخی از محصولات را مجبور شده وارد کند همین امر در افزایش قیمت علوفه های دامی تاثیرگذاشته و قیمت افزایش یافته اشت.

کسب اطلاعات بیشتر: نقش پودر استخوان در کشاورزی

قیمت ذرت علوفه ای در بازار

پیش از اینکه اقدام به ذرت علوفه ای کنید در ابتدا قیمت بیرید. قیمت ذرت علوفه ای در بازار آنلاین و بازار سنتی با هم متفاوت است و با توجه به شرایط داخلی کشور نیز این قیمت تغییر می کند. در صورتی که تولید داخلی کم باشد، بخش زیادی از ذرت علوفه ای از طریق واردات تامین می شود که حجم واردات باعث تغییر قیمت می گردد. برخی از مواقع کاهش در میزان تولید ذرت در کشورهای تولید کننده مانند برزیل، آمریکا، اوکراین و روسیه می تواند بر افزایش قیمت ذرت علوفه ای در بازارهای جهانی تاثیرگذار باشد.

فروش ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای

یکی از مهم ترین مواردی که باعث افزایش فروش ذرت علوفه ای در کشور شده است، ارزش بالای غذایی آن و نگهداری طولانی مدت از آن می باشد. این موارد باعث شده سطوح زیر کشت ذرت علوفه ای افزایش یابد و دیگر نیازی به واردات این محصول نداشته باشیم. همچنین خرید ذرت علوفه ای به صورت سیلو شده در زمستان نیز پابرجا می باشد که به علت داشتن ارزش غذایی بالا در تمامی فصول مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این میزان آفت در این محصول نسبت به سایر محصولات بسیار کمتر می باشد. در نظر داشته باشید هرچقدر مواد معدنی موجود در دام کمتر باشد میزان بیماری آن ها نیز افزایش می یابد به همین دلیل می بایست از محصولاتی استفاده کنید که ازرش غذایی بالایی داشته باشند. برای خرید ذرت علوفه ای می توانید با مجموعه کیمیا زرین در ارتباط باشید و این محصول را با کمترین قیمت خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *