قیمت کنجاله کلزا

قیمت کنجاله کلزا

قیمت کنجاله کلزا با توجه به روش تولید آن می تواند کم یا زیاد شود به همین دلیل ممکن است در بازار آن را با قیمت های متفاوتی پیدا کنید. کنجاله کلزا از گذشته های قدیم تا به حال به علت خواص زیادی که دارد استفاده می شود.حال در این مقاله قصد داریم که راجبه مسائلی که بر روی قیمت کنجاله کلزا تاثیر می گذارد مطالبی را ارائه دهیم.پس با ما در ادامه همراه باشید.

کلزا جزو دانه های روغنی می باشد که در زمین های معتدل در شمال کشور کشت می شود.معمولا دانه هایی که از آن ها روغن گیری می کنند را کانولا می گویند. روغن کلزا از گیاه کلزا حاصل می شود. دانه کلزا شامل دانه های زرد رنگ و ساقه و غلاف است که درون هر غلاف بین ۱۵  تا ۴۰ عدد دانه های کوچک و گرد قرار دارد.

مطالعه بیشتر: فروش سبوس زر

کنجاله کلزا  به این دلیل که به عنوان یک مکمل های پروتئینی در تغذیه دام و طیور استفاده می شود اهمیت دارد.قیمت کنجاله کلزا نیز با توجه به کیفیت این محصول و روش تهیه آن بستگی دارد.به نوعی دیگر اگر بخواهیم تعریفی برای کنجاله کلزا در تظر بگیریم باید بدایند که کنجاله کلزا جامدی است که بعد از روغن گیری از دانه کلزا بر جای می ماند.مصرف کنجاله کلزا بسیار مفید است چون که کنجاله از نظر اسیدهای امینه و گوگرد و ویتامین بسیار غنی است.

کنجاله کلزا را می توانیم به عنوان یک مکمل پروتئینی در جیره غذایی طیور تخمگذار استفاده کنیم.مصرف کنجاله کلزا از این نظر خوب می باشد که این دانه به علت نداشتن اسیدهای چرب غیر اشباع هیچ کلسترولی در خود ندارد و نیز برای قلب و عروق بسیار مفید می باشد به همین دلیل ممکن است قیمت کنجاله کلزا در بازار متغیر باشد.اما شما عزیزان می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت در وب سایت ما خریداری کنید.

کنجاله کلزا به دلیل آن که این ماده مکمل های پرورتئینی که به همراه کنجاله سویا و کنجاله پنبه و کنجد مخلوط می گردد و در خورد و خوراک دام و طیور و آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد استفاده می شود.

خوب است بدانید که کنجاله کلزا منجر به زیاد شدن شیر و به دام گوشتی و زیاد شدن گوشت آن می شود. قیمت کنجاله کلزا به دلیل ارزان بودن آن و ارزش غذایی که دارد با توجه به خواصی که دارد بسیار مناسب می باشد.

کنجاله کلزا و خوراک دام و طیور

برعکس قیمت کنجاله نسبت به سایر غلات دیگر کم می باشد این دانه انباشته از گوگرد، انواع ویتامین و اسید آمینه است به دلیل آن که اسید چرب غیر اشباع در آن وجود دارد هیچ کلسترولی در خود ندارد. اگر که شما دامداران عزیز از کنجاله کلزا در جیره دام های شیرده مصرف می کنید، منجر به بیشتر شدن مقدار شیردهی دام های خود خواهید شد. کنجاله کلزا سبب افزایش میزان گوشت این دام ها می شود وبه نسبت خواصی که دارد قیمت کنجاله کلزا بسیار مقرون به صرفه می باشد.

به دلیل پایین بودن قیمت کنجاله کلزا در برابر با سایر کنجاله ها این ماده در تغذیه دام ها و پرندگان، ب استفاده می شود و در نتیجه فروش بسیار بالایی خواهد داشت.

قیمت کنجاله کلزا

عوامل مختلفی که بر روی قیمت کنجاله کلزا موثر می باشند. مواردی همچون کیفیت، محل کاشت و واسطه داشتن یا بدون واسطه بودن کنجاله کلزا نقش مهمی در قیمت کنجاله کلزا دارند. البته به این موضوع توجه کنید که کنجاله کلزا از کنجاله سویا و سایر کنجاله ها مناسب تر است.

مجموعه ما نیز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ فروش دانه های روغنی در سراسر کشور فعالیت می کند و به شکل مستقیم اقدام به فروش کنجاله کلزا خواهد کرد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کنجاله کلزا با ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید.و همچنین بعد از خرید این محصول و به منظور دریافت مشاوره برای طرز استفاده آن می توانید با کارشناسان  فروش ما تماس حاصل بگیرید.

ترکیبات کنجاله کلزا

کنجاله کلزا شامل برخی ترکیبات هستند که ممکن است با مصرف بیش از حد این محصول برای دام و طیور مشکل ایجاد کنند.در ادامه توضیح مختصری در خصوص این ماده می دهیم.

۱اسید فیتیک:

اسید فیتیک به عنوان ترکیب ضد تغذیه ای است که در این ماده وجود دارد. این ماده مانع از جذب پروتئین ها و املاحی که در کنجاله کلزا وجود ندارد.این ماده به دلیل خاصیت الکترون خواهی زیاد با پروتئین و کاتیون هایی مثل روی ترکیب می شود.

۲گلوکوزینولیت ها

اثرات ناشی از توکسیک ، کاهش میزان قدرت باروری ، ایجاد گواتر با جلوگیری از سنتزهورمون ، زیاد شدن تیروئید و ایجاد تغییرات پاتولوژیک در غده تیروئید در کبد، همانند تأثیرات ضد تغذیه ای گلوکوزرینولیت ها و ترکیبات ناشی از تغییر مثل هیدرولیز آن ها می شود.

۳اسید فنلیک و تانن ها :

بهتر است بدانید که ترکیب اسید فنلیک و تانن های کنجاله کلزا با اسید آمینه ها و آنزیم ها منجر به کم شدن جذب پروتئین در بدن می شود. ترکیبات اسید فنلیک و تانن ها در کنجاله سویا از کنجاله کلزا حدود ۳۰ برابر کمتر است. و همچنین این ترکیب ها باعث تیره تر شدن رنگ کنجاله کلزا و به وجود آمدن طعم تند آن می شود.

سخن آخر

شما عزیزان بهتر است به شکل آگاهانه این ماده را مصرف کنید و به دلیل مناسب بودن قیمتش در استفاده از آن زیاده روی نفرمایید.بهتر است مصرف کنجاله کلزا با نظر کارشناس تغذیه ای باشد تا در آینده مشکلی برای دام و طیور شما به وجود نیاید.

برای گرفتن مشاوره رایگان از طریق کارشناسان ما در خصوص استفاده از کنجاله کلزا به وسیله دام و طیور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از قیمت کنجاله کلزا آگاه شوید.

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] مطالعه بیشتر: قیمت کنجاله کلزا […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *