خرید گندم مرغی

خرید گندم مرغی

با خرید گندم مرغی و یا خرید اینترنتی گندم مرغی به مناسب  ترین قیمت در خدمت شما هستیم. می دانید که گندم منبع اصلی انرژی جیره های جوجه مرغ در اکثر کشورها می باشد. اگر شما نیز به کار پرورش جوجه و مرغ مشغول هستید حتما به فکر خرید گندم مرغی برای طیور خود افتاده اید. شاید یکی از سردرگمی های اصلی در زمینه خرید گنم تشخیص دقیق نوع گندم باشد. گندم در کشور ایران به دو صورت بهاره و زمستان تولید و عرضه می شود که هریک برای بخش خاصی از کشور می باشد و به دلیل شرایط جوی و نوع کشت باهم متفاوت می باشند.

طبقه بندی گندم ها بر سااس نوع رنگ نیز به دو صورت قرمز و سفید می باشد و به دو نوع گندم سخت و نرم نیز تقسیم بندی می شوند. اما کدام نوع از این گندم ها برای طیور مناسب تر است و کدام یک قیمت بهتری دارد؟ در درجه اول در نظر داشته باشید که ارزش غذایی گندم را سختی و یا نرمی آن مشخص می کند. این دو خصوصیت تعیین کننده میزان پروتئین موجود در گندم می باشند. طبیعتا در گندم های سخت پروتئین بیشتری همراه با نشاسته وجود دارد بنابراین این نوع گندم ها حاوی پروتئین و لیزین بالاتری می باشند.

کسب اطلاعات بیشتر: بزرگترین مرکز خرید عمده گندم

با توجه به نوع مواد گندم های سخت برای پخت نان مورد استفاده قرار می گیرند در حالی که از گندم نرم برای پخت شیرینی و یا کیک استفاده می شود. حال می خواهیم بدانیم کدام نوع گندم برای مرغ مناسب تر است. در صورتی که نیاز به خرید گندم مرغی دارید و می خواهید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید می توانید به مجموعه خرید و فروش محصولات کشاوزی کیمیازرین مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه و درب منزل دریافت کنید.

خرید گندم مرغی

خرید گندم مرغی

خرید گندم مرغی

گندم مرغی یکی از پرمصرف ترین غلات موجود در جهان می باشد. گندم از نوعی علف به دست می آید که در انواع بی شماری در سراسر جهان کشت می گردد. اولین گونه از گندم ها گندم نان می باشد که حتما آن را مشاهده کرده اید اما گندم به دسته بندی های مختلفی از جمله دوروم، طلسم، سنجد، انگورن و گندم خراسان نیز تقسیم بندی می شود که می توانید هر نوع دلخواه را از مجموعه کیمیا زرین تهیه کنید.

گندم موضوعی بسیار بحث برانگیز است چرا که حاوی پروتئینی به نام گلوتن است که می تواند پاسخ ایمنی مضر را در افراد مستعد ایجاد کند. با این حال گندم سبوس دار نیز یک منبع غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. همانطور که غذای اصلی طیور گندم می باشد اما استفاده از بیش از حد آن نیز می تواند مضر باشد. بنابراین در خرید گندم مرغی دقت کنید که مناسب ترین گندم مرغی را به میزان لازم تهیه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید گندم دامی

ارزش غذایی گندم مرغی

گندم عمدتا از کربوهیدرات تشکیل شده است اما دارای پروتئین نیز می باشد. ازرش غذایی گندم به شرح زیر می باشد:

کالری: ۳۴۰

آب: ۱۱%

پروتئین: ۱۳٫۲ گرم

کربوهیدرات: ۰٫۴ گرم

شکر: ۰٫۴ گرم

فیبر: ۱۰٫۷ گرم

چربی: ۲٫۵ گرم

خرید گندم مرغی

خرید گندم مرغی

قیمت گندم مرغی

گندم مرغی یکی از رایج ترین غذاهای جهان می باشد و مردم نیز از آن استفاده می کنند در عین حال این ماده یکی از بحث برانگیزترین مواد غذایی محسوب می شود. با این حال مصرف متعادل گندم مرغی کاملا غنی از فیبر ممکن است برای کسانی که آن را تحمل می کنند مفید باشد. این ماده هضم را بهبود می بخشد و به پیشگیری از سرطان روده بزرگ کمک می کند.

همچنین گندم غذای مرغ نیز محسوب می شود و یکی از معمول ترین غلات مورد استفاده در تغذیه دام و طیور می باشد. گندم در برخی کشورها  به دلیل فراوانی و ارزانی نسبی، منبع اصلی انرژی و جایگزین بخش اعظمی از ذرت در جیره طیور می شود. در اکثر مناطق در تنظیم جیره های غذایی طیور از ذرت و گندم به منظور تأمین انرژی بطور همزمان استفاده می شود. در هنگام استفاده از گندم درجیره باید توجه داشت که مقادیر بالاتر از ۳۰ درصد آن در جیره موجب بروز مشکلات گوارشی بخصوص برای پرندگان جوان می شود. هر کیلوگرم گندم حاوی ۳۰۸۰ کیلوکالری انرژی متابولیسمی است. گندم از نظر پروتئین فقیر می باشد.

در صورتی که قصد خرید گندم مرغی را دارید و از قیمت گندم مرغی اطلاعاتی ندارید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه کیمیازرین بهره مند شوید. سپس میزان تقاضای خود را سفارش دهید آن را درب منزل دریافت کنید. کیمیازرین یکی از بزرگ ترین شرکت های تجاری در زمیه خرید و فروش گندم می باشد که تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب عرضه کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *