خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم از طریق راه بسیار ساده ای تجربه کنید. سبوس دارای انواع مختلفی است و به همین دلیل دارای قیمت های متنوعی می باشد اگر سری به بازار زده باشید این محصول را با قیمت های متنوعی مشاهده کرده اید. در این مقاله می خواهیم شما را با خواص سبوس گندم و قیمت آن آشنا کنیم. سبوس گندم توانسته در بخش دام و طیور نیز مورد توجه دامپروری ها قرار بگیرد و نقش بسیار خوبی در تغذیه دام داشته است. این محصول یکی از خوراکی های لازم برای دام می باشد و در قیمت های متنوعی با توجه به کیفیت در بازار عرضه می گردد. شرکت کیمیازرین جهت خرید سبوس گندم همراه با شما می باشد. جهت خرید سبوس گندم باکیفیت و درجه یک می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: فروش ارزن

سبوس چیست؟

یکی از غنی ترین مواد غذایی که از نظر فیبر و الیاف گیاهی بسیار غنی می باشد و نقش مهمی در بدن ایفا می کند. مواد غذایی که دارای فیبر زیاد هستند بسیار سیر کننده می باشند و حجم بیشتری از معده و دستگاه گوارش را به خود اختصاص می دهند چرا که این غذا مقدار زیادی آب جذب می کند و فرد مجبور می شود غذای کمتری بخود.

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

سبوس ماده ای قهه ای رنگ و نرم بوده و از دو نوع فیبر گیاهی تشکیل شده است که سلولز و همی سلولز نام دارند. نیاز روزانه هر فرد به مصرف سبوس ۳۰ گرم در روز می باشد که می تواند سبوس برنج و یا گندم باشد. این ماده مغذی در غذای حیوانات نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از غذاهای اصلی در دامپروری محسوب می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید خوراک اسب

سبوس گندم برای خوراک گاو شیری

سبوس گندم در واقع لایه بیرونی چسبیده به دانه گندم می باشد که در مراحل پردازش و خشک کردن از آن جدا می شود. این محصول برای خوراک گاوها بسیار خوش طعم و حجیم می باشد و تا حدودی می توان گفت برای گاوها ضد یبوست نیز می باشد. فیبر و کربوهیدارت غیر نشاسته در سبوس گندم موجب جذب آب بالا می شود و تاثیر بسیار زیادی بر روی روده داد و باعث عدم یبوست در حیوان می گردد. سبوس گندم خوراک باارزشی برای اکثر حیوانات اهلی است. محتوای بسیار بالا پروتئین, چربی و مواد معدنی آن باعث تشکیل عضله در حیوانات جوان و در حال رشد می شود.

خاصیت سبوس گندم برای گاو شیری

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

در مراکزی که دام های شیری پرورش می دهد خرید سبوس گندم بسیار رایج است چرا که برای افزایش شیر و در نتیجه سوددهی در مراحل اولیه تغذیه مناسب و ارزان قیمتی برای دام خود فراهم می کند.

سبوس گندم دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. برای اینکه بتوانید آن را به یک ماده مغذی جهت شیردهی تبدیل کنید می توانید آن را با سبوس برنج ترکیب کنید.

در صورتی که دارای کی دامپروری هستید و تابحال از سبوس گندم در خوراک دام خود استفاده نکرده اید در ابتدا به صورت کم از سبوس گندم در جیره بندی غذایی استفاده کنید. بدین صورت که در طول ۲ یا ۳ هفته از ۱۰ الی ۱۵ درصد شروع کنید و به تدریج به ۳۰ الی ۴۰ درصد برسانید.

قیمت سبوس گندم درجه یک دامی

قیمت سبوس گندم با توجه به تولید کارخانه و قیمت خود گندم قیمت گذاری شده و روانه بازار می شود. سبوس یک محصول فرعی می باشد که در بعضی از شهرهای ایران کشت می شود.شکل ظاهری و کیفیت سبوس در قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. عواملی چون عرضه و تقاضا هم بسیار موثر در قیمت گذاری این محصول بوده. جهت دریافت قیمت و خرید سبوس گندم می توانید با مجموعه کیمیا زرین در تماس باشید و قیمت روز را دریافت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید ذرت علوفه ای

روش های تشخیص سبوس مرغوب

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

در بخش های پیشین اشاره شد که سبوس گندم می تواند در قیمت های متنوعی ارائه شود که این تفاوت قیمت در مرغوبیت و کیفیت آن می باشد. علاوه بر نوع گندم و ماشین های تولید آرد، ظاهر سبوس نیز می تواند بیان کننده کیفیت سبوس گندم باشد. به طور کلی سبوس را می توان به دو دسته زیر و درشت تقسیم بند کرد که هریک از آن ها در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند هرچند که عموما قیمت سبوس گندم درشت گران تر می باشد. ماده ی خشک سبوس تعیین کننده ارزش غذایی سبوس و در نهایت کیفیت آن است. سبوس مرغوب باید خالص و عاری از هر گونه خاک و مواد خارجی باشد.

سبوس گندم برای تغذیه دام و آبزیان

سبوس گندم به دلیل فراوانی تولید و قیمت مناسب آن و دارا بودن میزان نسبی پروتئین بالا و ویتامین ها و مواد معدنی به خصوص فسفر، در تغذیه دام، طیور و آبزیان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف سبوس گندم در جیره غذایی دام های نشخوار کننده به دلیل ملین بودن آن نباید بیش از حد مجاز باشد و همچنین در مورد طیور به دلیل قابلیت جذب مواد فیبری موجود در آن نباید از میزان معینی در خوراک تجاوز کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *