خرید کنجاله بادام زمینی

خرید کنجاله بادام زمینی

استفاده از کنجاله در غذای دام و طیور یکی از عمومی ترین مسائل می باشد. یکی از کنجاله ها خرید کنجاله بادام زمینی می باشد که برای غذای دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. کنجاله بادام زمینی گزینه ای مناسب برای تامین مایحتاج غذایی دام می باشد. اگر در زمینه دام و طیود اطلاعاتی داشته باشید حتما می دانید که از عمده محصولاتی که از بقایای آن در کارخانجات به عنوان جیره غذایی استفاده می شود چغندرقند می باشد. اما امروزه محصولات دیگری نیز وارد عرصه شده است که در خوراک دام و طیور از آن استفاده می گردد. محصولاتی مانند کنجاله بادام زمینی، کنجاله سویا، کنجاله تخم پنبه، کنجاله تخم کتان، کنجاله کنجد، کنجاله کلزا و … جزو این دسته می باشند. برای خرید کنجاله بادام زمینی و دیگر محصولات و کنجاله ها می توانید به وب سایت کیمیا زرین، خرید و فروش محصولات کشاورزی مراجعه کنید و این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

کنجاله چیست؟

پیش از اینکه جهت خرید کنجاله بادام زمینی شما را راهنمایی کنیم در ابتدا می خواهیم بدانیم کنجاله چیست و چرا برای تغذیه دام و طیور مناسب است. در فرایند روغن گیری از انواع دانه های روغنی، قسمتی از خروجی دستگاه روغن می باشد و قسمت اعظم خروجی فرایند تولید روغن، دانه های خرد شده مواد می باشند. کنجاله از تمامی محصولاتی که روغن گیری می شود بدست می آید.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت و خرید خوراک شترمرغ

خرید کنجاله بادام زمینی

خرید کنجاله بادام زمینی

برای مثال : کنجاله کنجد ، کنجاله تخم آفتاب گردان ،کنجاله مغز گردو ، کنجاله نارگیل و… که هر کدام از این کنجاله ها برای مصارف مختلف استفاده می شود چرا که هر کدام خاصیت ها و ویژگی های منحصر بفردی دارند.

به عنوان مثال کنجاله کنجد و آفتابگردان به عنوان خوراک دام ، طیور و آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد که بسته به نوع مصرف دارای آنالیز های خاصی از مواد مغذی می باشد. برای خرید هریک از این محصولات می توانید به وب سایت کیمیازرین مراجعه کنید و این محصول را با قیمت عمده برای خوراک دام و طیور خود تهیه کنید. اگر بخواهیم آنالیز کنجاله کنجد را از مواد مغذی مثال بزنیم میتوانیم از پروتئین ها ، اسید های چرب غیر اشباع و … نام برد.

مواد تشکیل دهنده کنجاله بادام زمینی چیست؟

هنگامی که بحث از انواع کنجاله می شود بسیاری از افراد تصور می کنند که این مواد بقایای مواد اولیه مصرف شده در کارخانجات روغن کشی و یا تولید کننده قند و شکر می باشد. به همین دلیل بسیاری از دامداران و پرورش دهندگان طیور استفاده از کنجاله ها را امری اشتباه می دانند. چرا که این مواد را فاقد مواد غذایی برای دام و طیور خود می دانند. در حالی که در استحصال این نوع مواد غذایی تنها به عصاره گیری از یک ماده غذایی می شود.

به همین سبب می توان گفت عمده مواد با ارزش غذایی بالا در ملاس و یا کنجاله باقی می ماند. این موضوع در مورد کنجاله بادام زمینی هم صدق می کند. کنجاله بادام زمینی را نیز مطابق با رژیم غذایی می توانید به عنوان خوراک دام و طیور استفاده کنید. برای خرید کنجاله بادام زمینی به مجموعه کیمیازرین مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

استفاده از کنجاله برای پرورش دام و طیور

شاید پیش از این در مورد کنجاله اطلاعاتی نداشتید و نمی دانستید که یکی از منابع مقوی برای تغذیه دام و طیور محسوب می شود. یکی از غذاهای مقوی کنجاله بادام زمینی می باشد که پس از استحصال روغن تمامی مواد موثر در کنجاله باقی می ماند. این محصول از حجم عظیمی از پروتئین تشکیل شده است و برای تامین مواد غذایی روزانه طیور بسیار ارزشمند می باشد. البته این ماده تنها به پروتئین ختم نمی شود و دارای مواد دیگری مانند فیبر، چربی، خاکستر و کلسیم نیز می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید و فروش ارزن برای طیور

خرید کنجاله بادام زمینی

خرید کنجاله بادام زمینی

خرید کنجاله بادام زمینی

مجموعه بازرگانی کیمیازرین تمامی محصولات و خوراک دام و طیور را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور ارسال می کند. این مجموعه به دلیل داشتن محصولاتی با کیفیت توانسته توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند. با مجموعه تولیدی کیمیازرین با صرف کمنرین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن می توانید محصول مورد نظر خود را درب منطل دریافت کنید. جهت خرید کنجاله بادام زمینی و یا دیگر محصولات این مجموعه می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

اگر دارای شترمرغ می باشید لازم است که در مورد قیمت و خرید خوراک شترمرغ اطلاعاتی را داشته باشید چرا که قرار است هرچند وقت یکبار اقدام به خرید خوراک شترمرغ کنید. غذای شترمرغ در سنین مختلف متفاوت است ولی در حالت کلی می توان این موجودات را به صرفه دانست چرا که دستگاه گوارش آن ها به خوبی تکامل یافته است. شترمرغ ها مناطق مختلفی از جهان مشاهده شده اند و در ایران نیز به دلیل شرایط آب و هوایی در مناطق مختلفی پرورش داده می شود. در ایران هرچه به مناطق گرم و خشک نزدیک تر می شویم شرایط برای پرورش شترمرغ بهتر می شود. توجه داشته باشید که شترمرغ ها عاشق چریدن در مزارع یونجه می باشند؛ در عین حال می بایست خوراک مناسب آن ها تهیه شود تا مشکل تغذیه برایشان ایجاد نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و خرید خوراک شترمرغ می توانید با شماره های درج شده خرید و فروش محصولات کشاورزی کیمیازرین تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت قیمت خوراک شترمرغ با شماره ۹۱۳۱۱۲۳۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

به هنگام دریافت قیمت و خرید خوراک شترمرغ نکات مهمی وجود دارد که می بایست آن ها را در نظر داشته باشید. این نکات به تفاوت های میان شترمرغ با سایر طیور باز می گردد. بخشی از این تفاوت نیز به بهداشت و نحوه غذا خوردن این حیوانات وابسته است. شترمرغ ها به هیچ وجه با نظافت و آرامش تغذیه نمی کنند در عین حال عاشق نوشیدن آب پس از غذا می باشند. در حالت کلی می توان گفت شترمرغ ها غذا را به حالت کثیفی می خورند و این از نظر بهداشتی می بایست کنترل شود.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

برخی از افراد شترمرغ ها را در دسته دام ها قرار می دهند. اما در نظر داشته باشید نوعی پرنده محسوب می شوند و به هنگام تهیه غذا می بایست در غذایشان سنگ ریزه قرار دهید تا موجب هضم بهتر غذای آن ها شود. کنسانتره و علوفه خشک شده به صورت پلت غذای مصرفی شترمرغ ها از شش ماهگی تا پنج سالگی است. که در ترکیب درست و متعادل باید مصرف شود.

قیمت و خرید خوراک شترمرغ پرواری

پرورش شترمرغ های پرواری و مولد دو موضوع کاملاً متفاوت هستند و بسته به هدف گذاری در مزرعه جیره نویسی آن ها فرق می کند. شترمرغ های نر برای آن ها که هدفشان گرفتن گوشت و یا چرم از این پرنده است، مناسب تر است. چرا که نرها سریع تر رشد می کنند. شتر مرغ های گوشتی عموماً در یک سالگی قابل عرضه به بازار شده اند و حدود ۱۰۰ تا ۱۲۵ کیلوگرم وزن پیدا کرده اند و البته کیفیت گوشت شترمرغ یک ساله مطلوب تر از هر زمان دیگری می باشد. از هر لاشه حدود ۵۰ کیلوگرم گوشت به دست می آید. غذای شتر مرغ هایی که جهت گله مادر نگهداری می شوند و به طور میانگین روزانه با خوردن ۴ کیلوگرم خوراک شامل کنسانتره و یونجه خشک و همچنین از طریق چرای یونجه سبز تأمین می شود. برای خرید این خوراک شترمرغ می توانید به وب سایت کیمیازرین مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: فروش ارزن

تغذیه شترمرغ شامل چه غذاهایی می باشد؟

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

بسیاری از افراد تصور می کنند بدون داشتن برنامه غذایی می توانند به پرروش شترمرغ بپردازند. این در حالی است که شترمرغ برای اینکه بتواند برای شما سوددهی داشته باشد نیازمند یک برنامه غذایی مناسب است که تمامی نیازهای غذایی وی برطرف شود. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و قیمت و خرید خوراک شترمرغ می توانید به وب سایت کیمیازرین مراجعه کنید. برخی از تغذیه خوراک شترمرغ به شرح زیر می باشد.

علوفه: هرگونه خوراک گیاهی و پر حجم که ارزش غذایی داشته و خوش خوراک هم باشد نظیر یونجه، فاکتوری بسیار مهم برای تامین فیبر شترمرغ می باشد و نیز منبعی برای ساخت ماهیچه و گوشت بدن در آنهاست.

غلات: گیاهانی از خانواده گندمیان که دانه های ریز آنها مصرف خوراکی دارد مثل ذرت برای تامین انرژی بسیار مهم است.

سویا بدون پوسته: سویای بدون پوسته محصول جانبی سویا است منبع پروتیینی بسیار حایز اهمیت برای جوجه ها می باشد، هم چنین انرژی نسبتا بالا و منبع خوبی از فیبر قابل هضم دارد.

ویتامین: مهم ترین امر برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد استفاده از یک جیره غذایی بالانس است اما در پرندگانی که به صورت گله ای پرورش می یابند کمبود ویتامین ها مشکلانی زیادی را به پرنده ها وارد می کنند ویتامین های مورد نیاز به دو دسته تقسیم می شوند.

اسید آمینه: اسید آمینه هایی که برای غذای شترمرغ ضروری می باشند لیزن، آرژنین، ترونین، متونین و تریپتوفان می باشد.

آب: زمانی که تغذیه شترمرغ از دانه باشد سعی کنید آب فراوانی در اختیار آن ها بگذارید چرا که دچار عطش شدیدی می شوند. دمای آبی که شتر مرغ مصرف می کند به طور متوسط ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد.

کلسیم: بیشترین وزن بدن شترمرغ را پاهای او تحمل می کند و به همین دلیل باید پاهای قوی داشته باشد که استحکام پا از طریق کلسیم تامین می شود.

نمک: وجود نمک جهت نیاز بدن جوجه ها لازم است در برخی از غذاها وجود دارد و می تواند جذب بدنشان شود و مقدار آن نباید از ۰٫۵ در صد در جیره غذایی بیشتر شود.

پودر استخوان ماهی: این مکمل غذایی به عنوان منبع پروتیین و به صورت اماده در بازار موجود و می تواند بخش اعظمی از نیازها و کمبود بدن شتر مرغ را برطرف می کند.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید ذرت علوفه ای

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

قیمت و خرید خوراک شترمرغ

جمع بندی

تغذیه شترمرغ در سنین مختلف متفاوت است می بایست حتما تحت یک برنامه ریزی درست آن ها را پرورش داد. بنابراین باید با آگاهی کامل از شیوه غذا دادن و جیره بندی اقدام به بررسی قیمت و خرید خوراک شترمرغ کنید. امیدواریم که مطلب مورد نظر بسیار کاربردی و مفید باشد. شما عزیزان جهت خرید عمده، دریافت مشاوره، بررسی قیمت و خرید خوراک شترمرغ می توانید به وب سایت کیمیازرین مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم از طریق راه بسیار ساده ای تجربه کنید. سبوس دارای انواع مختلفی است و به همین دلیل دارای قیمت های متنوعی می باشد اگر سری به بازار زده باشید این محصول را با قیمت های متنوعی مشاهده کرده اید. در این مقاله می خواهیم شما را با خواص سبوس گندم و قیمت آن آشنا کنیم. سبوس گندم توانسته در بخش دام و طیور نیز مورد توجه دامپروری ها قرار بگیرد و نقش بسیار خوبی در تغذیه دام داشته است. این محصول یکی از خوراکی های لازم برای دام می باشد و در قیمت های متنوعی با توجه به کیفیت در بازار عرضه می گردد. شرکت کیمیازرین جهت خرید سبوس گندم همراه با شما می باشد. جهت خرید سبوس گندم باکیفیت و درجه یک می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: فروش ارزن

سبوس چیست؟

یکی از غنی ترین مواد غذایی که از نظر فیبر و الیاف گیاهی بسیار غنی می باشد و نقش مهمی در بدن ایفا می کند. مواد غذایی که دارای فیبر زیاد هستند بسیار سیر کننده می باشند و حجم بیشتری از معده و دستگاه گوارش را به خود اختصاص می دهند چرا که این غذا مقدار زیادی آب جذب می کند و فرد مجبور می شود غذای کمتری بخود.

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

سبوس ماده ای قهه ای رنگ و نرم بوده و از دو نوع فیبر گیاهی تشکیل شده است که سلولز و همی سلولز نام دارند. نیاز روزانه هر فرد به مصرف سبوس ۳۰ گرم در روز می باشد که می تواند سبوس برنج و یا گندم باشد. این ماده مغذی در غذای حیوانات نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از غذاهای اصلی در دامپروری محسوب می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید خوراک اسب

سبوس گندم برای خوراک گاو شیری

سبوس گندم در واقع لایه بیرونی چسبیده به دانه گندم می باشد که در مراحل پردازش و خشک کردن از آن جدا می شود. این محصول برای خوراک گاوها بسیار خوش طعم و حجیم می باشد و تا حدودی می توان گفت برای گاوها ضد یبوست نیز می باشد. فیبر و کربوهیدارت غیر نشاسته در سبوس گندم موجب جذب آب بالا می شود و تاثیر بسیار زیادی بر روی روده داد و باعث عدم یبوست در حیوان می گردد. سبوس گندم خوراک باارزشی برای اکثر حیوانات اهلی است. محتوای بسیار بالا پروتئین, چربی و مواد معدنی آن باعث تشکیل عضله در حیوانات جوان و در حال رشد می شود.

خاصیت سبوس گندم برای گاو شیری

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

در مراکزی که دام های شیری پرورش می دهد خرید سبوس گندم بسیار رایج است چرا که برای افزایش شیر و در نتیجه سوددهی در مراحل اولیه تغذیه مناسب و ارزان قیمتی برای دام خود فراهم می کند.

سبوس گندم دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. برای اینکه بتوانید آن را به یک ماده مغذی جهت شیردهی تبدیل کنید می توانید آن را با سبوس برنج ترکیب کنید.

در صورتی که دارای کی دامپروری هستید و تابحال از سبوس گندم در خوراک دام خود استفاده نکرده اید در ابتدا به صورت کم از سبوس گندم در جیره بندی غذایی استفاده کنید. بدین صورت که در طول ۲ یا ۳ هفته از ۱۰ الی ۱۵ درصد شروع کنید و به تدریج به ۳۰ الی ۴۰ درصد برسانید.

قیمت سبوس گندم درجه یک دامی

قیمت سبوس گندم با توجه به تولید کارخانه و قیمت خود گندم قیمت گذاری شده و روانه بازار می شود. سبوس یک محصول فرعی می باشد که در بعضی از شهرهای ایران کشت می شود.شکل ظاهری و کیفیت سبوس در قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. عواملی چون عرضه و تقاضا هم بسیار موثر در قیمت گذاری این محصول بوده. جهت دریافت قیمت و خرید سبوس گندم می توانید با مجموعه کیمیا زرین در تماس باشید و قیمت روز را دریافت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید ذرت علوفه ای

روش های تشخیص سبوس مرغوب

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

خرید سبوس گندم با کمترین قیمت

در بخش های پیشین اشاره شد که سبوس گندم می تواند در قیمت های متنوعی ارائه شود که این تفاوت قیمت در مرغوبیت و کیفیت آن می باشد. علاوه بر نوع گندم و ماشین های تولید آرد، ظاهر سبوس نیز می تواند بیان کننده کیفیت سبوس گندم باشد. به طور کلی سبوس را می توان به دو دسته زیر و درشت تقسیم بند کرد که هریک از آن ها در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند هرچند که عموما قیمت سبوس گندم درشت گران تر می باشد. ماده ی خشک سبوس تعیین کننده ارزش غذایی سبوس و در نهایت کیفیت آن است. سبوس مرغوب باید خالص و عاری از هر گونه خاک و مواد خارجی باشد.

سبوس گندم برای تغذیه دام و آبزیان

سبوس گندم به دلیل فراوانی تولید و قیمت مناسب آن و دارا بودن میزان نسبی پروتئین بالا و ویتامین ها و مواد معدنی به خصوص فسفر، در تغذیه دام، طیور و آبزیان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف سبوس گندم در جیره غذایی دام های نشخوار کننده به دلیل ملین بودن آن نباید بیش از حد مجاز باشد و همچنین در مورد طیور به دلیل قابلیت جذب مواد فیبری موجود در آن نباید از میزان معینی در خوراک تجاوز کند.

فروش ارزن

فروش ارزن

با بررسی قیمت خرید و فروش ارزن در خدمت شما هستیم. پیش از اینکه بخواهیم در مورد خرید ارزن راهنمایی های لازم را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم می خواهیم بدانیم ارزن چیست و چه استفاده ای دارد. ارزن ها در واقع گروه کوچکی از گونه های دانه دار غلات کامل هستند که در نواحی خشک به ویژه آسیا و آفریقا به خوبی رشد می کند. ارزن در واقع یک دانه ی باستانی محسوب می شود که از ۱۰۰۰۰ سال پیش در آسیای شرقی کشت می شده و مورد استفاده قرار می گرفته است. این دانه این روزها به یکی از غذاهای کامل برخی از پرندگان نیز شناخته شده است.

ارزن انواع مختلفی دارد که مرواریدی و انگشتی آن بسیار معروف می باشند. ارزن در طول سال موجود است و از نظر اندازه بسیار کوچک می باشد. این دانه شکل گردی دارد و به رنگ های سفید، زرد کمرنگ، قهوه ای، خاکستری و یا بنفش دیده شده است. شما عزیزان جهت خرید و یا فروش ارزن می توانید به مجموعه کیمیابینز مزاجعه کنید و این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. با مجموعه کیمیازرین همراه باشید.

شرایط استفاده از ارزن برای پرندگان

برای اینکه از ای ماده مغذی به عنوان غذای پرندگان استفاده کنید می بایست برخی نکات را رعایت کنید که به شرح زیر می باشد. برای خرید و فروش ارزن مجموعه کیمیازرین آماده ارائه خدمات می باشد. خرید ذرت علوفه ای.

  1. ارزن کاملا یک دست و یک رنگ باشد یا رنگی های مثل سفید یا زرد کم رنگ‌ باشد .
  2. اگر در ارزن دانه های رنگی وجود داشت باشد احتمالا سم می باشد.
  3. شستن دانه های ارزن ممنوع می باشد. اما باز هم بهتر است که ارزن را بشویید و زیر سایه خشک کنید.
  4. در طی تحقیقات استفاده از ارزن خارجی برای مناطق سردسیر بهتر از نوع ایرانی آن می باشد.
  5. برای تشخیص دادن این که ارزن مرغوب است یا نه می توان نصف لیوان یا پیاله را آب بریزید و بعد یک مشت ارزن در داخل آن بریزد اگر که ارزن سالم و مرغوب باشد در کف لیوان می شیند و اگر پوک و بدرد نخور باشد روی آب می ماند. بنابراین از روی درصد ته نشین شدن ارزن می توان مرغوب بودن آن را تشخیص داد.
  6. می‌تواند در روزهای که شدت وزش باد زیاد است دانه ها را در جلوب باد قرار داد و یا از پنکه استفاده بشود تا پوکی ارزن به طور کامل گرفته شود.
  7. برای سالم ماندن و بازدهی عالی ارزن در هنگام مصرف دانه می بایست در غلات خودش باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت خرید گندم دامی

فروش ارزن

فروش ارزن

خواص ارزن برای پرندگان

عموما خرید و فروش ارزن توسط افرادی که دارای تعداد زیادی پرنده می باشند صورت می پذیرد. ارزن را در فصل تیرماه به کبوتر می دهند چون دانه ارزن سبک بوده و کبوتر را به هنگام پرواز سنگین نمی کند و در نتیجه کبوتر راحت تر می تواند پرواز کند. البته ارزن را برای جوجه کشی در هنگام باز شدن تخم ها در چند روز اول نیز وارد سیستم غذایی جوجه می کنند. چرا که این دانه ریز و لیز می باشد و به راحتی از گلوی جوجه پایین می رود. در صورتی که دارای فضای جوجه کشی می باشید و اقدام به این کار کرده اید جهت خرید و فروش ارزن می توانید به مجموعه کیمیازرین مراجعه کنید.

خواص ارزن برای عروس هلندی

در غذای عروس هلندی به همراه دانه هایی مانند تخم کتان و کافیشه از ارزن نیز استفاده می شود. زیرا به کار بردن ارزن به تنهایی و به صورت مجزا موجب سوء تغذیه عروس هلندی می گردد. برای خرید و فروش ارزن روس جهت غذای عروس هلندی می توانید به مجموه کیمیا زرین مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت خرید ذرت دامی

آشنایی با دیگر خواص ارزن

فروش ارزن

فروش ارزن

ارزن‌ها گروه کوچکی از گونه‌های دانه‌دار غلات کامل هستند که در نواحی خشک به ویژه در آسیا و آفریقا به خوبی رشد می‌کنند. اگرچه ارزن اغلب به عنوان غذای پرندگان محسوب می‌شود، ولی فقط مخصوص آن‌ها نیست و به عنوان یکی از غلات خوشمزه جهت تهیه انواع متنوعی از غذاها در بسیاری از کشورها به ویژه چین، آفریقا و هند کاربرد دارد. ارزن در طول سال موجود است و از نظر اندازه کوچک بوده و شکل گردی دارد که به رنگ‌های سفید، زرد کم رنگ، قهوه‌ای، خاکستری یا بنفش دیده می‌شود.

ارزن از نظر طعم، شیرینی ملایمی داشته و حاوی هزاران ماده مغذی مفید است و بیش از یک سوم جمعیت جهان از آن تغذیه می‌کنند. مواد مغذی ارزن شامل ۱۵ درصد پروتئین، مقادیر بالای فیبر، ویتامین‌های B کمپلکس (نیاسین، فولاسین و ریبوفلاوین)، مواد معدنی آهن، منیزیم، فسفر، منگنز، پتاسیم، کلسیم و روی، آمینواسیدهای ضروری متیونین، لسیتین و ویتامین A و غنی از فیتوکمیکال‌هایی مثل اسید فیتیک می‌باشد. فروش ارزن یکی از مهم ترین موارد در صنعت غلات محسوب می شود.

به طور کل ارزن غذایی مفید برای عروس هلندی است،حاوی ویتامین هایی نظیر ویتامین آ به همراه سروش افلاطون مواد معدنی است و قیمت پایینی در بازار دارد و نه تنها عروس ها بلکه غذای بسیار دیگر از پرندگان زینتی مانند فنچ ، بلبل، کوتوله برزیلی و… است. و به دلیل حجم کم آن نسبت به میزان خورده شدن توسط عروس ها بهتر است هر دو روز یک مرتبه تعویض گردد (بستگی به ظرف غذا دارد). برای خوراک خشک عروس هلندی می توان ۲پیمانه ارزن درشت را با ۱پیمانه تخم کتان ترکیب کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت خرید جو روس

فروش ارزن

فروش ارزن

کیفیت و فروش ارزن

ارزن مرغوب ارزنی است که در مرحله اول پر مغز باشد . برای تست مغز دار بودن ارزن مقداری از آن را روی آب بریزید هر دانه ارزن که روی آب بماند یعنی بی مغز است و پوک. هرچه دانه های روی آب کمتر باشد ارزن مرغوب تر و پرمغز تر است.

برای هر نوع خوراک طیور به منظور سلامتی پرندگان، خوراک باید تمیز، کپک نزده، داخل دانه رنگ طبیعی داشته باشد، امسالی یا خوب نگهداری و انبارداری شده باشد، رنگ ظاهری معمولی باشد و بوی طبیعی داشته باشد. خرید غذای پرندگان با این نکات دقت کنید.

ارزن های فروشگاه اینترنتی کیمیازرین ایرانی هستند مگر اینکه خود مشتری ارزن خارجی سفارش دهد. بارهایی که فروشگاه کیمیازرین عرضه میکند همگی کیفیت بیش از ۸۵ درصد داشته و قبل از ارسال برای مشتری، عکس بار و در صورت لزوم نمونه بار ارسال می شود. برای فروش ارزن می توانید با مجموعه کیمیا زرین همراه باشید.