اطلاعیه

سامانه ترخیص کالا

اطلاعیه
💢 کلیه شرکت های حمل و نقل کالا توجه فرمایند :

با سلام .خدمت مشتریان محترم:
wms.irica.co  :سامانه جامع مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص
www.nwms.ir  :سامانه جامع انبارها و نگهداری کالا
در هر دو سایت باید انبار ثبت باشد و مطابقت داشته باشد تا بارهای ارسالی به این دفتر بارگیری شود در غیر اینصورت این دفتر هیچ گونه مسئولیتی درباره بارهای کنسلی ندارد.
با توجه به اینکه لازم است کد پستی گیرنده، دقیقا همان کد پستی ثبت شده در سامانه باشد؛ لذا تقاضا میشود از این به بعد تصویر داشبورد گیرندگان ارسال گردد و کد انبار و کد پستی ثبت شده در سامانه بررسی و مطابقت داده شود.
همچنین بعضا در آدرسهای ارسالی، کد ملی گیرنده درج میشود که با کد انبار مقصد مطابقت ندارد؛ لذا لطفا دقت شود که کد انبار درج شده در داشبورد به عنوان شناسه ملی گیرنده ثبت شود و یا جداگانه در قسمت آدرس با عنوان کدانبار ذکر گردد.
بدیهی است درصورت عدم صحت کد انبار و یا عدم مطابقت کدانبار و کد پستی، امکان بارگیری  در شرکت کیمیا زرین جهان پوشش میسر نخواهد بودو مسؤلیت آن به عهده مشتری خواهد بود

همان طور که قبلا مکررا اعلام شد بزودی سیستم صدور بارنامه متحول گردیده بطوری که مبنای آدرس فرستنده و گیرنده کدپستی آنها خواهد بود بدین نحو که با درج کدپستی آدرس آن کد که در سامانه ثبت گردیده در بارنامه نمایش داده شده و چاپ خواهد شد، همچنین مبنای نام فرستنده کالا و گیرنده کالا استعلام کد ملی و شناسه های ملی آنها خواهد بود.

مجدد تاکید و تاکید و تاکید می گردد به صاحبان کالا و گیرندگان کالا این موضوع را اطلاع دهید که صحت اطلاعات و مشخصات آنها بزودی راستی آزمایی خواهد شد و چنانچه مغایرتی وجود داشته باشد کد رهگیری برای بارنامه صادر نخواهد شد.
این اخرین هشدار و اخرین مهلت به صاحبین کالا میباشد و کلیه عواقب آن برعهده خود صاحب کالا و گیرندگان کالا میباشد.
خواهشمندیم با پیگیری موارد مذکور، این شرکت را در ارائه ی بهتر و سریعتر خدمات به شما مشتریان گرامی یاری دهید.