مرکز فروش ذرت دانه ای

مرکز فروش ذرت دانه ای

با معرفی بهترین مرکز فروش ذرت دانه ای در تهران در خدمت شما هستیم. دانه ذرت در واقع میوه های ذرت است که از آن تغذیه دام و طیور و حتی انسان استفاده می شود. از این محصول به عنوان منبع نشاسته می توانید در تغذیه دام و طیور استفاده کنید. دانه ها عموما در رنگ های مختلی عرضه می شوند. حتما دانه های ذرت به رنگ سیاه، خاکستری مایل به آبی، بنفش، سبز، فرمز، سفید و زرد را دیده اید. به صورت کلی یک بلال درت دارای ۸۰۰ دانه در ۱۶ ردیف است که با توجه به اندازه ذرت می تواند متغیر باشد.

گیاه ذرت تنها غله ای است که در کشور مکزیک یافت می شود و پرمحصول ترین غله دنیا محسوب می شود. این محصول از نظر مقدار تولید پس از گندم و برنج در رده سوم قرار می گیرد. امروزه ذرت در تغذیه دام و طیور جایگاه ویژه ای دارد به طوری که برخی از ذرت ها صرفا برای تغذیه دام و طیور کشت می شود. برای خرید ذرت و یا دریافت قیمت ذرت دانه ای با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت خرید ذرت علوفه ای

مرکز فروش ذرت دانه ای

مرکز فروش ذرت دانه ای

مصرف دانه ذرت در غذای دام و طیور

بر اساس آمار جهانی عمده تولید ذرت برای دام و طیور می باشد و بخش کمی از آن به انسان می رسد. در این مقاله می خواهیم مرکز فروش ذرت دانه ای در تهران را به شما معرفی کنیم. این غله ۱۹% کالری غذایی و ۱۵% از تولید سالانه مواد غذایی پروتئین در جهان را تامین می کند . در حقیقت می توان گفت که دانه ذرت یک تغذیه مهم در برنامه غذایی دام و طیور می باشد. چرا که مقدار انرژی غذایی آن بالاترین مقدار در بین دیگر غلات است و در کشت این محصول در سال های مختلف کمترین تفاوت انرژی در محتوای انرژی دانه ها مشاهده می شود.

ذرت بت فاصله در صدر جدول عمده ترین دانه خوراکی در سراسر جهان محسوب می شود که به عنوان یک ماده اصلی تغذیه کننده انرژی زا در رژیم غذایی دام و طیور جای دارد.  محدودیت عمده تغذیه ای آن کم بودن پروتئین و کیفیت پایین پروتئین است. محتوای انرژی قابل هضم دانه ذرت ۷۵/۳-۱۷/۴ کیلوکالری در گرم است. برای مرغ، مقدار انرژی قابل متابولیسم ثبت شده هنگام تغذیه ذرت ۶/۳ کیلوکالری بر گرم است و هضم انرژی ناخالص مربوطه ۸۶ درصد است. بنابراین، ذرت برای تغذیه حیوانات تک معده، به ویژه مرغ، بسیار محبوب است.

برای خرید از مرکز فروش ذرت دانه ای با ما همراه باشید. از مزایای تغذیه ذرت برای دام و طیور می توان به افزایش وزن اشاره داشت. در صورتی که دارای مرکز پرورش دام و طیور هستید می دانید این محصول جزو اولویت های غذایی دام و طیور محسوب می شود. شما می توانید برای خرید ذرت دانه ای به مرکز فروش ذرت دانه ای در تهران یعنی کیمیا زرین مراجعه کنید. همچنین دیگر محصولات و تغذیه دام و طیور را نیز می توانید از این مرکز تهیه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت خرید ذرت دامی

محدویت تغذیه ذرت برای دام و طیور

در گذشته اغلب دامداران اشنایی زیادی با دانه ذرت نداشته و تنها استفاده از جو را برای دام مناسب می دانستند که خوشبختانه پس از گذشت سالیان سال و مشاهده عملکرد مناسب استفاده از ترکیبات مختلف و جیره نویسی به کنسانتره روی اورده اند.

در مقابل کارخانه های کنسانتره گاها پیش امده است که به دلیل گرانتر بودن بعضی اقلام نسب به غیره بدون محاسبه و تخصص اقدام به استفاده غیر اصولی از درصد های مختلف اقلام در کنسانتره کرده و باعث کاهش کیفیت و عملکرد نامناسب در دام می شوند.گاها دیده شده در یک کنسانتره تا ۵۰ درصد حتی از ذرت استفاده کرده اند. حداکثر درصد مجاز استفاده ذرت در نشخوارکنندگان ۳۵% از کنسانتره می باشد. در جوجه ۳۰ درصد و در مرغ های تخمی و گوشتی ۵۰ درصد حداکثر مورد استفاده قرار گیرد.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت خرید ذرت روس

مرکز فروش ذرت دانه ای

مرکز فروش ذرت دانه ای

مرکز فروش ذرت دانه ای

تا بدینجا در مورد ارزش غذایی ذرت در تغذیه دام و طیور به بحث و بررسی پرداختیم. در صورتی که قصد خرید ذرت دانه ای را دارید می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و پس از بررسی قیمت های مختلف مناسب ترین گزینه را برای دام و طیور خود انتخاب کنید. مرکز کیمیا بینز یکی از بزرگترین مرکز فروش ذرت دانه ای در تهران می باشد که سالیان درازی است در زمینه فروش محصولات کشاورزی فعالیت می کند. شما نیز می توانید همین حالا محصولات کشاورزی خود را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *