خرید کنجاله سویا

خرید کنجاله سویا

خرید کنجاله سویا و عرضه آن به شکل مستقیم باعث شده تا دامدران و مرغداران عزیز بتوانند به وضعیت جسمی و سلامت سرمایه های خود که همان دام و طیور هستند کمکی کرده باشند. حال در این مقاله می خواهیم درباره عواملی که باعث بیشتر شدن قیمت کنجاله سویا می شوند صحبت نماییم که میزان اهمیت خرید کنجاله سویا را به شما نشان می دهد.

مطالعه بیشتر: فروش جو

کنجاله سویا چیست

کنجاله سویا در حیقیت ماده جامدی می باشد که بعد از روغن کشی از دانه‌های روغنی بر جای خواهد ماند بهتر است.کنجاله با تفاله فرق می کند و نباید این دو را مثل هم بدانیم.

قبل از این که بخواهیم به خرید کنجاله سویا بپردازیم بهتر است بدانید که به ماده جا مانده از هر چیزی همچون دانه سویا، دانه کلزا، دانه آفتابگردان، کنجد، زیتون، انگور، کرچک و امثال آنها که فشرده و آب یا روغن آن گرفته می‌شود را کنجاله می گویند.اما ماده ای که از برنج ،جو و . . . به دست می آید را تفاله می نامیم.پس در استفاده این دو اصطلاح دقت داشته باشید که آن ها را در جای درست به کار ببرید.
کنجاله ‌ها از نظر پروتئین و مواد غذایی غنی هستند و به منظور استفاده کردن خوراکی دام، ماهی‌ها و دیگر حیوانات ارزشمند و مفید هستند که سبب بهبود وضعیت سلامت آن ها خواهد شد. کنجاله‌ها را معمولا به قطعات کوچک‌تر ریز می کنند یا به صورت آرد در می آورند. بهتر است این را بدانید که کنجاله برخی دانه‌ها از جمله کرچک و درخت جلا برای خوردن سمی می باشد و از آن‌ها تنها به عنوان کود بهره خواهند برد.
هم اکنون اگر بررسی کنید در هنگام خرید کنجاله کلزا متوجه می شوید که در کارخانه‌های مدرن تولید و خرید کنجاله سویا با ۳۵ درصد پروتئین و ۱۸ درصد روغن، به روش حلال، تحت عملیات اسختراج قرار خواهند گرفت.سویایی که روغن آن استخراج می گردد هم اکنون شامل پروتئین، کربوهیدرات‌ها مواد معدنی و ویتامین‌ها است. در این مرحله پوست دانه سویا که جدا شده ، دوباره با کنجاله سویا ترکیب می گردد تا میزان پروتئین آن بیشتر شود و موثر تر عمل کند.شما عزیزان باید بتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کنجاله کلزا می توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری را در این خصوص را در اختیار شما عزیزان قرار بدهند.

خرید کنجاله سویا

خرید کنجاله سویا می تواند طرفداران این محصول و کسانی که به فکر سلامتی خود هستند بسیار مورد اهمیت باشد. خرید کنجاله سویا نیز به عنوان یکی از پرمصرف ترین روغن های گیاهی در جهان به حساب می رود.خرید کنجاله سویا در برابر با سایر روغن ها نیز به نسبت قیمت مناسب تری خواهد داشت.

معمولا بیشتر کنجاله سویا به شکل تصفیه شده و هیدروژنه تولید می شودخرید کنجاله سویا در درجات کیفی مختلفی خواهد داشت. کنجاله سویا به علت آن که این ماده در مقایسه به سایر کنجاله ها گیاهی سالم تر می باشد و اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت.

به دلیل اسیدهای چرب ضروری که در کنجاله سویا موجود می باشد باید در مصرف این محصول کنیم زیرا دام ها نیز برای سالم ماندن خود به این اسید های چرب نیاز دارند.خرید کنجاله سویا نیز می تواند کمک بسیاری به افزایش سلامتی دام و طیور نماید.

خواص کنجاله سویا

کنجاله کلزا فواید بسیار زیادی برای دام و طیور مام دارد که می توانیم با خرید کنجاله کلزا از آن بهره مند شویم.در ادامه نیز به معرفی برخی از خواص این ماده اشاره می کنیم:

  • افزایش شیر دهی دام
  • افزایش رشد دام و طیور
  • طول عمر بیشتر دام
  • افزایش کیفیت گوشت دام وطیور
  • افزایش مصرف آب در دام و طیور
  • و . . .

مصرف کنجاله کلزا سبب افزایش تعادل چربی ها در دام ها می شود و همان طور که اشاره کردیم می تواند میزان ابتلا به بیماری در دام و طیور را کم کند و باعث افزایش طول عمر دام و طیور ما شود. در حقیقت بدن حیوانات می تواند اسیدهای چرب مهم و ضروری را در رژیم غذایی خود از جمله آنهایی که سبب کاهش میزان کلسترول می شود را جذب و دریافت نماید.

اسیدهای چرب موجود در کنجاله سویا منجربه کاهش سطح کلسترول خطرناک در بدن می شود. خرید کنجاله سویا و مصرف آن باعث افزایش ویتامین K  می گردد که یکی از عوامل جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان و رشد استخوان ها است.پس با این حساب اگر که خواستار آن هستید که دام طیور شما کم تر دچار مشکلات استخوانی شوند بهتر می باشد که از کنجاله سویا در جیره غذایی آن ها استفاده نمایید.علاوه بر آن مصرف این ماده این امکان را می دهد تا در بهبود عملکرد چشم و غشای سلولی نیز بسیار موثر واقع شوید.

علاوه بر آن امگا ۳ موجود در کنجاله سویا به آنتی اکسیدان تبدیل می شود و می تواند سبب بی اثر شدن رادیکال های آزاد که سببرکاهش ابتلا به دژنراسیون ماکولا و آب مروارید شود.به همین علت حیوانات هم دچار بیماری های چشمی می گردند پس باید به مصرف مواد معدنی و ویتامین ها نیز توجه نماییم تا دام و طیور دچار بیماری چشمی و یا کوری نگردند.به شکل کلی مصرف و خرید کنجاله سویا باعث بهبود سلامتی و عملکرد چشم می گردد.

تعادل در مصرف کنجاله سویا

همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که نباید در مصرف روغن سویا به علت علت خواص زیادی که دارد زیادی روی نماییم! علاوه بر آن این را بدانید که مصرف بیش از اندازه کنجاله سویا به دلیل دریافت بیش از حد اسید های چرب امگا۳، مضر می باشد. حال شما اگر هر چیزی را به اندازه در جیره غذایی قرار بدهید این امکان را خواهید داشت که از آن بهره وری کنید.خرید کنجاله سویا به وسیله عرضه کنندگان این محصول سبب بهبود وضعیت سلامت آن ها می گردد اما اگر در مصرف آن زیاده روی شود می تواند باعث بیماری دام و طیور و دیگر حیوانات اهلی بشود.

در آخر نیز باید بگوییم که صحیح است که مصرف این روغن امری واجب می باشد، اما باید بدانید که اگر در مصرف آن نظم و تعادل به خرج ندهید ممکن است که به سلامت دام و طیور خود آسیب برسانید.

نتیجه گیری

خرید کنجاله سویا باعث بهبود سلامت دام و طیور شما دامداران عزیز خواهد شد اما بهتر است که در مصرف آن زیاده روی نکنید و دقیقا مطابق با نظر کارشناس آن را مصرف کنید تا مشکلی برای سلامت دام و طیور به پیش نیاید.

برای کسب کردن اطلاعات بیشتر از خرید کنجاله سویا این امکان را دارید که هم اکنون با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما تمامی اطلاعات لازم را به شما عزیزان بدهند و شما را راهنمایی کنند.

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] مطالعه بیشتر: خرید کنجاله سویا […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *